Сьогодні Spotify оголосив свої квартальні показники за ІІІ кв. 2022, повідомивши, що накопичив 195 млн платних передплатників свого сервісу. Цифра вражає, особливо зважаючи на те, що компанія на мільйон перевершила свій прогноз щодо прибутку. Компанія рухається вперед з метою подолати позначку у 200 млн абонентів до кінця року. На жаль, велика кількість передплатників не завжди означає щасливих акціонерів, особливо коли валовий прибуток компанії виявився нижче очікуваного, що призвело до невеликого падіння акцій під час торгів у неробочий час.

Здебільшого компанія інвестує у свою платформу, пропонуючи музику, як зазвичай, розширюючи лінійку подкастів, і навіть нещодавно почала пропонувати аудіокниги в Сполучених Штатах. Сервіс пропонує доступ до понад 300 тис. книг, але аудіокниги не є частиною його потокового сервісу, що вимагає від користувачів купувати кожну, якщо вони хочуть її прослухати. Що стосується майбутнього Spotify, то завжди існує ймовірність того, що його HiFi-рівень може дебютувати десь протягом наступного року. Послуга була відкладена на полицю без причини, але нещодавно розповсюджене опитування серед попередніх передплатників Spotify свідчить про те, що фірма вивчає цю послугу.